Menu
EUR

Klantenservice

Vind snel en eenvoudig uw antwoord op onze klantenservice pagina.
+31 (0)578 693 915
Di / Fri 10:00 - 17:00

Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt over lingerie of over je bestelling. Heb je behoefte aan persoonlijk, telefonisch contact? Bel ons dan tijdens openingstijden op: 0578-693915. Mailen mag ook via [email protected].

We blijven op zoek naar de mooiste lingerie voor jou. Volg ons via Facebook of Instagram en schrijf je nu in op onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Onderaan deze pagina staat een lijst met veelgestelde vragen. De kans is groot dat jouw vraag beantwoord wordt met behulp van deze antwoorden. Zo kun je snel weer verder. Mocht je tóch een andere vraag hebben, neem dan contact met ons op. We staan voor je klaar.

 

Waar is mijn pakket?

Wanneer je je bestelling plaatst, krijg je van ons een bevestiging. Als je product voorraad is, sturen wij jouw producten z.s.m. naar je toe. Bestaat je bestelling uit meerdere items, dan kan het zijn dat deze producten apart van elkaar verzonden worden. Bijvoorbeeld omdat één product nog bij de leverancier (na)besteld moet worden. Hierover lichten we je altijd in.

Gelukkig kun je gemakkelijk bijhouden waar jouw pakket zich bevindt. Zodra het ons magazijn heeft verlaten, ligt het in de handen van onze vervoerder DHL. Zij geven continu updates over de status van jouw pakket. Met je specifieke trackingscode, gecombineerd met je postcode, zoek je gemakkelijk de status van je pakket. Dat kun je op deze pagina doen.

 

Bereken je maat

Het dragen van de juiste maat lingerie is essentieel. Grotendeels kun je dit zelf al opmeten, zowel voor je bovenlichaam (bh, badpak, etc.) als voor je onderlichaam (slips, strings, bikinibroekjes, etc.). We geven je een paar tips hierover, en laten je een grote maattabel zien waarbij jij zelf kunt ontdekken welke cup- of confectiemaat jij hebt. Als je nog steeds twijfelt (wat heel normaal is!), dan adviseren we je om langs te komen bij één van onze fysieke winkels. Daar staan onze lingeriespecialisten voor je klaar om je passend advies te geven en je te voorzien van extra nuttige tips.

 

Persoonlijke afspraak maken

Wil jij iemand, of jezelf, een uniek cadeau en daarmee een onwijs gave ervaring geven? Maak dan een persoonlijke afspraak in onze winkel(s). In deze gezellige avonden van vier tot zes personen kun je in alle rust en in nabijheid van je vriendinnen onze collectie bewonderen, lingerie passen, badpakken passen, de nieuwste trends ontdekken en de allergaafste en -nieuwste tips en tricks horen. En dit allemaal onder het genot van een drankje. Boek een goed gevoel voor jezelf en voor je vriendinnen bij Be®Nice Lingerie voor Jou.

 

Betaalmogelijkheden

Als online lingeriewinkel vinden we het belangrijk dat jouw bestellingsproces zo soepel mogelijk verloopt. Je krijgt van ons daarom een groot scala aan betaalmogelijkheden. Zo weet je van tevoren direct waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten. Heb je hier toch nog vragen over? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

 

Punten sparen

Op lingerievoorjou.nl spaar je bij elke aankoop punten. Zo ben je extra voordelig uit. Hoe dit puntensysteem werkt? We hebben speciaal een pagina geschreven voor je waarin we dit uitleggen. Ook ontdek je hoe je deze punten kunt inzetten en waarvoor je ze kunt inzetten. Sparen was nog nooit zo voordelig!

 

Speciale giftcard Warenhuis Heerde

Voor de winkel in Heerde hebben we een speciale betaalmogelijkheid; de giftcard van Warenhuis Heerde. Dit is een lokaal project dat ondernemers uit de regio steunt en waarbij de gelden op de giftcard uitgegeven kunnen worden binnen de regio. Je leest er meer over op de pagina die we daarvoor gemaakt hebben.

 

 

Neem contact op

Contactgegevens

0578 693 915
Lingerie Voor Jou Sloetsweg 106
7557 HR Hengelo
Nederland

Veelgestelde vragen

Lingeriewinkel
Wat zijn de openingstijden?

Je vindt de openingstijden van onze filialen op deze pagina. Hier vind je ook de adressen en routes. Wij verwelkomen je graag in onze winkels. Wil je een persoonlijke afspraak maken buiten de openingstijden? Dan is dat ook mogelijk. Neem gerust even contact met ons op.

Hoe kan ik een persoonlijke afspraak maken?

Het is mogelijk om buiten de reguliere openingstijden de lingeriewinkel exclusief te openen voor jou. Graag vertellen we meer over de mogelijkheden. Neem gerust contact met ons op via 0578-693915, chat of mail [email protected].

Hebben jullie alle artikelen die in de webshop verkrijgbaar zijn ook in de winkel?

Ja, de voorraad loopt synchroon met onze winkel. Wil je weten of het gewenste artikel in onze winkel aanwezig is, bel of mail dan gerust en we helpen je graag even verder. Op de product pagina vermelden we trouwens ook de voorraad van het artikel. 

Tip: Je kunt ook de bestelling plaatsen en aangeven het te willen afhalen in onze winkel. Op die manier weet je zeker dat het artikel voor je klaarligt en niet uitverkocht raakt. Wel moet je dan de bestelling online betalen.

Welke betaalopties bieden jullie in de winkel?

Je kunt in onze winkel contant betalen, met een creditcard en uiteraard pinnen. Heb je van iemand onze eigen Be®Nice Lingerie voor Jou Cadeaubon gekregen? Dan kun je deze ook gebruiken. Ook een Warenhuis Heerde cadeaukaart kun je bij ons inwisselen. Zie daarvoor: https://www.lingerievoorjou.nl/service/giftcard-warenhuis-heerde/.

Is het mogelijk om te parkeren voor het pand?

Dat is afhankelijk van het filiaal dat je wilt bezoeken. Bij elke lingeriewinkel zit een parkeerplaats in de buurt. Voor meer informatie kijk je op deze pagina.

Is de winkel toegankelijk voor mindervaliden?

Ja, al onze filialen zijn toegankelijk voor mindervaliden. Zo kunt u de winkel ook betreden met een scootmobiel of rolstoel. Hier vind u meer informatie over onze filialen.

Bestellen en betalen
Hoe kan ik de Warenhuis Heerde cadeaukaart inwisselen bij jullie?

Dat gaat heel gemakkelijk. Vul het formulier in en wij sturen je een persoonlijke kortingscode toe waarmee je de mooiste lingerie artikelen kunt winkelen in onze shop.

► Zie ook: https://www.lingerievoorjou.nl/service/giftcard-warenhuis-heerde/

Ik wil een product bestellen dat op 'Op Bestelling' staat

Dat is geen probleem. Het bestellen van een product dat op 'op bestelling' staat, werkt hetzelfde als een product dat op dit moment op voorraad is in onze winkels. Wanneer je je bestelling plaatst, plaatsen wij deze order direct bij onze leverancier(s). De gemiddelde levertijd van een product dat op 'op bestelling' staat, is 3 tot 5 werkdagen. Echter is het afhankelijk van de leverancier(s) welke levertijd geldt voor het door jou bestelde product.

Hoe voeg ik een kortingscode toe?

Heb je een kortingscode die je kunt inzetten? Gaaf! Dit kun je doen in de winkelwagen of tijdens het afrekenen. In de winkelwagen zie je onder het groene blok met de samenvatting, de kopjes 'Kortingscode' staan (wellicht moet je hiervoor iets naar beneden scrollen). Vul hier de juiste gegevens in. Dit kopje zie je ook tijdens het afrekenen, onder 'Controleer je bestelling'.

Let op: heb je een Be®Nice Lingerie voor Jou-cadeau gekregen? Vul deze code dan in onder het kopje 'Cadeaubon'. Het systeem herkent de code niet wanneer je deze invult onder 'Kortingscode'. 

Via welke mogelijkheden kan ik betalen?

In onze shop kun je met de meest gangbare betaalmethoden veilig betalen, zoals iDeal, creditcards en achteraf betalen. Ook het online afrekenen met onze eigen giftcard of de Warenhuis Heerde cadeaukaart is mogelijk. Het inzetten van VVV cadeaukaarten, Fashioncheques of andere giftcards is helaas niet mogelijk. Pinnen of contant betalen is mogelijk in onze lingeriewinkel. Hier meer informatie over de betaalmogelijkheden.

Bezorging en levering
Hoe traceer ik mijn pakket?

Onze pakketten worden verstuurd met vervoersbedrijf DHL. Wanneer wij een verzending aanmaken, krijg je  hiervan een specifieke Track-en-Trace-code toegemaild. Je kunt in de omgeving van DHL deze code invullen, samen met je postcode. Op deze manier kun je in het systeem van DHL zien waar jouw pakket zich op dit moment bevindt.

► Klik hier om uw pakket te traceren

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De gemiddelde levertijd bedraagt 2 tot 5 werkdagen voor items die wij op voorraad hebben. Voor producten die wij niet op voorraad hebben, bedraagt de levertijd ca. 3 tot 5 werkdagen.

► Bekijk deze pagina voor meer informatie.

Oeps, ik heb een foutje gemaakt in mijn bestelling. Hoe kan ik de order annuleren?

Neem dan direct contact met ons op via de telefoon, chat of via email [email protected]. Als je het ordernummer doorgeeft en aangeeft dat deze bestelling geannuleerd kan worden, dan zorgen we dat de bestelling en het geld z.s.m. wordt terugbetaald.

Wat zijn de verzendkosten?

Standaard verzendkosten bedragen bij Be®Nice Lingerie voor jou slechts €4,95. Bestellingen boven de €59,- verzenden wij gratis. Bestel je vanuit België, dan bedragen de verzendkosten €6,95. Je kunt je bestelling gratis ophalen in onze fysieke winkels.

Kan ik online bestellen en vervolgens passen en betalen in de winkel?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wel kun je de bestelling online betalen en afhalen in de winkel. We leggen deze dan voor je klaar.

Hoe werkt het ruilen en/of retourneren?

Mocht het artikel toch niet aan je verwachting voldoen, dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst laten weten van de koop af te willen zien. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.

In je pakket heb je een retourformulier ontvangen. Gebruik deze bij het retourneren. Op deze manier kunnen wij de geretourneerde producten goed koppelen aan jouw specifieke ordernummer.

De kosten voor het retoursturen van een pakket zijn voor jezelf. Op dit moment zijn wij als webshop nog niet groot genoeg om deze kosten standaard te kunnen dekken. Indien je kiest voor een terugbetaling van het aankoopbedrag, dan worden de retourkosten van €4,95 verrekend met het retourbedrag.  Wil je retourneren omdat er sprake is van een (fabrieks)fout, neem dan contact met ons op.

Het retouradres is: 

Be®Nice Lingerie voor Jou
t.a.v. Retouren
Zwolseweg 2
8181 AD Heerde

Let op: hygiënische artikelen zoals slips of onderbroeken versturen wij verzegeld naar je toe. Als de verzegeling verbroken is, dan kunnen wij dergelijke retouren niet in behandeling nemen.

Kan ik mijn bestelling ook omruilen in de winkel?

Uiteraard kun je jouw bestelling ruilen of retourneren in onze winkels. Het is belangrijk dat je dan je pakbon meeneemt. Let op: je kunt je producten alleen ruilen, de mogelijkheid om geld retour te krijgen voor je bestelling is er in de winkels helaas niet. Dit kan uiteraard wel online.

Je kunt dan meteen verschillende artikelen passen om je keuze te bepalen. Indien het door jou gewenste artikel niet aanwezig is in de winkel, kunnen wij altijd een bestelling voor je doen bij de leverancier. De ruiling kan dan per post naar je verstuurd worden of je haalt deze op.  Als je er zeker van wilt zijn dat het door gewenste artikel in de winkel aanwezig is, kun je hierover het beste even van tevoren contact met ons opnemen.

Algemeen
Wat is de waarde van de lingerie cadeaubon?

Ben je op zoek naar een origineel persoonlijk cadeau? Dan is een Lingerie Voor Jou cadeaubon het perfecte geschenk. Je kunt de waarde van de bon zelf bepalen als je langskomt in de winkel. Wil je cadeaubon online bestellen? Dan kan dat met de volgende waarde:

  • Cadeaubon 75 euro
  • Cadeaubon 100 euro
  • Cadeaubon 150 euro
  • Cadeaubon 200 euro
  • Aangepast bedrag

► Door hier te klikken kun je je online cadeaubon aanschaffen.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wij doen met ons gehele team ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Heb je toch een klacht, wil je dit dan zo snel mogelijk aan ons melden? Je kunt een e-mail sturen naar [email protected]. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld eventueel het bestelnummer en de aankoopdatum. Binnen 7 werkdagen ontvang je antwoord over de afhandeling van de klacht. Wij zullen er uiteraard alles aan doen om jouw klacht naar tevredenheid op te lossen. Wanneer de klacht niet wordt opgelost, kun je jouw klacht sturen naar WebwinkelKeur. Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform via http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren, en om u gepersonaliseerde advertenties te laten zien. Deze opgeslagen gegevens kunnen worden ingezien door derden (waaronder Google: https://policies.google.com/technologies/partner-sites). In het geval dat softwareoplossingen van derde partijen (e-mailproviders, betaal- en factuurproviders, reviewproviders, et cetera) gebruik maken van cookies is dit vermeld in onze privacyverklaring. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »